Isnin, 3 September 2012

semua terjawap persoalan selama ini.......09.05.2011.....monday aftrn

Detik demi detik berlalu,kuharungi dengan tabah walau bertarung dengan kesakitan yang teramat sangat namun inilah risiko yang tersurat dalam buku kehidupan yang tersedia untuk aku.Dalam ingatanku pada tahun 2008&2009 setiap kali aku datang haid senguggut tu memang terasa sakitnya sampai kadang2 aku menanggis dan tidak tentu arah bila mana masa haid akan tiba.Bukannya aku tidak pernah pergi ke hospital atau klinik tapi kerap kali jumpa dengan doktr dan doktr kata itu sudah lumrah dalam kehidupan seorang wanita dan aku akur dengan kata doktr begitu.Awal tahun 2010 makin2 kesakitan yang kurasa bertambah dan tahun inilah aku seringkali keluar masuk dari hospital Likas(SMC)pakar sakit puan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan