Sabtu, 7 Mei 2011

flasbck....MAAB

Hhuhuhu...haidku kali ini berjalan lancar meski bln2 yg lps aku sgt menderita gara2 senguggut tapi tidak lagi kini.Rahsia ku temui dlm blogger seorg kwn yg tidak pena aku kenali tapi boleh ajak jadi kwn klu memang niat kita ikhlas dan baik.Syukur pda Tuhan dan hbs jek botol ke 2 sa nak oder g botol 3 dan ke 4 tuk seterusnya.Jika dulu aku haid pada hari ke2 dan ke3 aku terpaksa cuti untuk berehat kt uma tapi bln mei ini aku sgt2 sihat dan tk rasa kesakitan waktu haid spti mana bln2 yg lepas.Aku gembira dan berterima kasih pd kwn yg yg setia ini iaitu blogger aku......krna blogger ini lah aku menemui penawar yg mujarab ketika senguggut melanda....kpda kwn2 yg menderita sakit haid spti aku sblm ini cubalah Makan MAAJUN ANGGUN BISTARI......POWER BEBS!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan